wensand.blogg.se

Här kommer du som läsare kunna följa Sandbergskaskolans utbytesprojekt med Wanlan High School i Hangzhou, Kina.

empanassassin

Kategori: Allmänt

I fredags så åkte alla till sina brevvänners familjer och var hos dom hela helgen. När jag kom dit så var huset ganska stort och dom hade också många bilar. När jag kom in så hade mamman fixat mycket mat , eftersom jag var lång så var jag tvungen att "äta mycket". Dom serverade så mycket så jag håll på att spy , jag ville ju inte heller säga nej för att då kanske dom trodde att jag inte gillade maten. Sen visade dom mig rummet jag fick sova i sen så gick vi på en promenad på kvällen. Frukosten var väldigt olikt än var den är i Sverige , dom åt te.x ris eller annat som vi äter till lunch eller middag. Min kompis var tvungen att plugga nästan hela lördagen så jag åkte till West lake med hans föräldrar istället. Där var vi hela dagen , sen när vi kom hem så somna jag direkt eftersom jag hade gått runt hela dagen. På söndagen var vi på en sorts park där dom visade hur hangzhou var för många många år sedan. Där efter så åkte vi till fin resturang som en hejdå "sak". Föräldrarna för väldigt glada över att jag var där samt jag, dom hoppades jag kunde kommer och hälsa på hangzhou någon annan gång. Sen åkte vi till skolan igen och träffade alla och berättade hur de hade varit hos familjerna.

////// emil

Kommentarer

  • atteassasin calleassasin säger:

    Empaassasin fin fin historia

    vi undrar om din säng var mjuk eller hård ? :)

    2012-11-06 | 13:07:32
  • Samuel säger:

    Hej!
    Vare kul hos kineserna. :D
    Åt ni hund nån gång.

    2012-11-06 | 13:11:18
  • Orreboii säger:

    Tja var det kul i kina och att bo hos kineserna.

    Åt du hund och var det kul:D :D :D :D :D :) :) :)

    2012-11-06 | 13:11:57
  • Orreboii säger:

    Åt du något som var as äckligt eller något som var as gott åt du grodlår där? :) :) :) :)

    2012-11-06 | 13:15:24

Kommentera inlägget här: